כלי בינה מלאכותית יוצרת משמשים כזרז עוצמתי לשיפור חווית הלקוח בארגון, ויכולים לסייע לנו באופן משמעותי ביצירת חווית לקוח יוצאת דופן, לחזק את הקשר בין הארגון ללקוח, ולהוביל לנאמנות ושביעות רצון גבוהה יותר. במפגש ממוקד ופרקטי זה ,נלמד כיצד AI יכול לשנות את כללי המשחק בתחום ניהול הלקוחות ונראה כיצד הבינה המלאכותית היוצרת יכולה לסייע לנו להבין טוב יותר את צרכי הלקוחות, לייצר חווית לקוח מותאמת אישית, ליעל ולשפר תהליכי שירות ומכירות ולחזק נאמנות ושימור. הסדנה מיועדת למנהלים ואנשי מקצוע בתחום ניהול שירות והצלחת לקוחות.